Tévhitek Helyett

önismeret, spiritualitás, coaching - magyarán

Összegezném a 2020-as évet

2021. január 06. 19:23 - Kerekréti Szabolcs

2020.jpgNa nem úgy, ahogy egy népszerű rádióműsor tette nemrégiben többízben, Scooter Fuck 2020 című dalával, teljesen máshogy. Mennyire divat lett szidni tavaly az évet figyeltétek? Egy évszámot szidalmazni, fura! Furák az emberek.. Az arató ember mikor meglepődik, hogy mi lett vetve. És káromol valami külső anyagi akármit, ha már Istent nem meri nyíltan.

Vagy ez a "nem érdemelte meg" mentalitás, amit spiri emberektől (spirituális-materialista emberektől valójában) is hallani olykor. Tehát akkor Isten szemétkedik? Igazságtalan netán? Ahhaa.. Egy dolgot szögezzünk már le: Mindenki, mindig, mindent, megérdemel. A jelennek a történései velünk tudniillik múltbeli cselekedeteink gyümölcsei. Jövőbeli tetteink pedig jelen cselekedeteinké (a múlt itt lehet előző élet is, a jövő pedig lehet következő is, nem mindenki hal meg kard által aki kardot fog ugyebár).

Cselekedetek? Persze szőrszálhasogató spirik mondhatnák, hogy nem is a cselekedet, hanem a Gondolat az első (amit persze érzés előz meg), de ugye mindig követi azt valamilyen tett is. Vagy tetthiány? Ártó tett, vagy nyertes-nyertes tett netán?

De tényleg mit várnak, talán majd a 2021 jobb lesz? Mitől? Mi változott eddig is? Toporzékolunk és akarjuk vissza a régi világot. Csak is külső anyagi megmentőkre bízva mindezt. De megérdemeljük? A régi világot vissza? Hova fut az egyébként is? Egyénileg hoztuk ezt össze mentálisan, egytől egyig szerintem.

És még egyházi vezetők is, imádkoznak, hogy aszongya minél hamarabb érjen véget a járvány és visszatérhessünk a normális kerékvágásba.. Hát kösz, én tök jól megvagyok így is, az én világom semennyire nem változott. Szinte. És ez, az a gyanúm egy mérce lehet a belső rend milyenségére is akár.

Munkám maradt, valószínű életképesebb és értékesebb, mint a megmentésre váró szakmák manapság. Persze milyen értékrend szerint ugye, az se mindegy. Kicsit hazudtam, volt némi változás azért, a kocsmázást el kellett hagynom. Ugyanakkor már nagyon érett bennem magamtól is ez a gondolat. Kis rásegítés volt csak tehát, és jelzés, hogy eddig és ne tovább. Külföldön ahol nagyon akartam, már jártam, megvagyok teljesen nélküle akár a jövőben, pont belföldi kalandozás volt kilátásban a következő évekre.

Nekem ez az év is, mint az elmúlt 15 évem mindegyike kb., életem legjobb éve volt. Ha folyamatos tudatosodás van, mindegy mi van kívül, fejlődés van. Persze nyugisabb, másabb év, mint a többi, de kicsit már vártam is valami ilyesmit. Nem véletlenül költöztem ki 10 éve falura. Na falun aztán sokmindent nem változtat egy karantén szerencsére. Szerencsére? Nincs is szerencse haha. Na de mára ennyi hirtelen, folyt. köv.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tevhitekhelyett.blog.hu/api/trackback/id/tr4916375378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása