Tévhitek Helyett

önismeret, spiritualitás, coaching - magyarán

Aranyos-cicás posztom

2016. szeptember 25. 12:13 - Kerekréti Szabolcs

bator-macska.jpgŐ itt Bátor. Lassan elkezd hallgatni a nevére, de közben nem érti mi ez a furcsa - fényképezőkattanás - hang körülötte. A héten talált rám. Egyik éjjel rohant ki elém egy utcán, ilyet még nem láttam macskától. Egyszerűen nem hagyott továbbhaladni, mindig keresztül sasszézott a lábam előtt, mikor lépni szerettem volna. Akkor még elsiettem.

Mikor következő este szintén arra jártam, ugyanez lezajlott, ugrik neki a lábamnak, kapaszkodna fel. Csatlakozni akart. Hazahoztam, nem ellenkezett. Végülis ahol kettő van, elfér három is.

Számomra meglepő mértékben nincs benne félelem. És hihetetlenül robbanékony. Az egyik, kétszer akkora macska szabályosan fél tőle, menekül sokszor. Pillanatok alatt falkavezér lesz úgy látom, de miért? Csak mert nincs benne félelem? Ennyin múlik az "Erő"?..

Írta: Kerekréti Szabolcs

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tevhitekhelyett.blog.hu/api/trackback/id/tr2211741603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása